مهاجرت

آخ جون, چه شکلکهای خوشگلی داره بلاگ اسکای.  اینو نگاه کن. خدا رو چه دیدین, شایدم اینجا موندم. 

با اینکه دلم نمیخواست (و نمیخواد) اون وبلاگم رو ول کنم. اما چیکار کنم, الان مدتهاست که نمیشه کامنت گذاشت تو اون وبلاگ. منم فعلاً (موقتی یا دائمیشو هنوز نمیدونم) اسباب کشی کردم اینور. کاش حداقل یه راهی بود که میشد پستهای اون یکی وبلاگ رو آورد اینجا امروز خیلی فکر کردم که چیکار کنم. اول رفتم سراغ وردپرس, بعد خواستم یه سایت برای خود بزنم بجای وبلاگ, بعد دیدم الان وقت سایت درست کردن ندارم. خلاصه....... اومدم اینجا. الان هم کلی ذوق دارم برای محیط جدید اینجا.  



نظرات 1 + ارسال نظر
فقط من! دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 13:27 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

ورد پرس رو نمیتونم باز کنم همین بلاگ اسکای خوبه آرام جون!
بالاخره تموم پستا رو خوندم ...
وقتی مهربون خان نیستن خیلی فعال میشیا دخمل

چشم :)
ایول, مرسی که همه رو خوندی :*
چیکار کنیم دیگه :">

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.