این روزها

موهام یک کمی بلند شده و مثل ببئی ها شدم. دارم با خودم مبارزه میکنم سر اینکه باز برم کوتاه کنم یا نه...


این هفته رفتیم سینما و GRAVITY رو دیدیم. هفته های قبل هم cloudy with a chance of meatballs 2 و despicable me 2 رو دیدیم. great gatsby رو هم داخل خونه تماشا کردیم. gravity  و great gatsby رو فکر میکردم خیلی خوشم بیاد, ولی معمولی بودن برام. شدیداً به بریکینگ بد علاقه پیدا کرده ام. 

دیروز کارهای این مقاله ام رو تموم کردم و منتظر یه ایمیل هستم تا اگه خدا بخواد, مقاله رو بفرستمش بره. حالا تا وقتی که جوابش بیاد میتونم بهش فکر نکنم. کاش قبول بشه که شدیداً بهش نیاز دارم.

یه رستوران چینی هست توی راه خونه, هر وقت که از جلوش رد میشم, دماغم رو مگیرم. بدترین چیز اینه که دقیقاً وقتی که به هواکشش میرسم, نفسم تموم بشه و مجبور بشم تموم اون بویی که عاشقشم رو ببلعم  من اصلاً آدمی نیستم که در مورد غذا حساس باشم و معمولاً هر چی جلوم بذارن میخورم. اما غذای چینی و هندی رو واقعاً نمیتونم. چندین بار سعی کردم, نشد.

امشب مهمون داریم و باید برم غذا درست کنم. کاش آدم میتونست وقتهایی که مهمون داره غذا از بیرون بگیره. اونوقت خیلی بیشتر خوش میگذشت. ولی فعلاً که نمیشه. باید زودتر غذا رو درست کنم که مهمونا که اومدن راحت باشم. پس من رفتم. 

خوب و خوش باشین 
نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:39 http://ketabamoon.blogsky.com/1392/07/28/post-336

من که نخوردم. ولی می گویند غذاهایی که با حشره درست می شوند، ینی موجوداتی که بیشتر از چهار دست و پا دارند به مذاق ما خوش نمی آید. ای کاش می توانستی غذاهایی که توی کتاب اگه بودی می گفتی را درست می کردی. ولی شاید نشه.
آدرس کتاب اینه و لوبیاپلو رو اگه دوست داری می تونی با توجه به لینکش بخونی.
http://ketabamoon.blogsky.com/1392/07/28/post-336

باید بگردم ببینم اون کتاب رو میتونم پیدا کنم یا نه. مرسی از معرفی

لوبیا پلو خیلی دوست دارم. اما از انجا که آقای همسر خیلی دوست ندارن, کمتر درست میکنم. اینطوری به نفع هر دومونه, چون هر موقع میپزمش, خودمو خفه میکنم از بس میخورم

فقط من! یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 07:52 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

متوجه نشدم بالاخره غذای چینی و هندی دوست داری یا نه؟!
عاشق بوشونی یا نمیتونی تحملشون کنی؟!

اوه فکر کنم خوب منظورمو نگفتم. اونکه گفتم "عاشق بوشونم" کنایه بود یه جورایی.
خوشم نمیاد از غذای چینی و هندی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.