آرزوها

آرزوی 1 (غیر ممکن): همه آدم ها یک سایز مشخص داشتند که هر چقدر هم کم یا زیاد (مخصوصاً زیاد) میخوردن, سایزشون عوض نمیشد. یا حداقل خدا این دو تا خصوصیت رو با هم توی یک آدم نمیگذاشت: 1-از غذا خوشش بیاد, 2- نگران سایز بدنش باشه. 

آرزوی 2 (ممکن): بتونم باز روزه بگیرم (در شرایط نرمال). 

آرزوی 3 (غیر ممکن): این خارجیها, مدل دستشوییهاشون رو بکنند مثل مال ایران, که من بیچاره همش مجبور نباشم با خودم آفتابه (شیشه آب) ببرم و بیارم و بقیه هم هی هاج و واج نگاه کنن که "چرا این دختره داره آب با خودش میبره دستشویی  یعنی واقعا جایی بهتر از دستشویی برای آب خوردن پیدا نمیشه؟ ", مجبور نباشم دور تا دور دستشویی دستمال بگذارم و هر یه بار دستشویی رفتنم سه روز و نیم طول بکشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
فقط من! دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 13:23 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

1/ آرزوی من از بچگی تا به حال که البته همیشه ناامیدی به دنبال داشته
2/ انشالله
3/لوله کشی آب در توالتهای ایران واقعا یه نعمته که فقط وقتی نداری میفهمی چه گنجیه! وقتی حس میکنی همه جا و همه چی و از جمله خودت اصلا تمیز نیستی
* سرویس بهداشتی منزل خودتون راه آب برای شستشوی هر روزه داره ؟! یکی از کابوسای همیشگی در خارج برای ایرونیایی که دائم در حال شستن سرویس بهداشتی منزلشون هستن ؛ نظافت فضای داخلی سرویس بهداشتیاست...

خوب کلاً تمیز کردن داخل توالت فرنگی سختتر از توالت ایرانیه. تو خونه مشکل نداریم, چون حمام و توالت و دستشویی (برای شستن دست) کنار هم هستن و آب نزدیکه. اما بیرون.......... :)

آواز یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:01 http://radepayezendegi.persianblog.ir


نگوووو تورو خدااااا راس میگی هااا بیچاره شدم

ها ها ها به اینش تا حالا فکر نکرده بودی ها :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.