آپدیت

خوب مثل اینکه باز هم پاییز از راه رسیده و برگهای زرد و قرمز, همه جا رو پوشوندن. اینجا, مثل بهارش که بیشتر از یک ماه طول نمیکشه (حداکثر), پاییزش هم خیلی به سرعت میاد و میره. یعنی دو سه هفته ای برگها به شدت میریزن و مثلاً ماشینی که شب پارک کرده, صبح یه عالمه برگ روش نشسته. بعدشم دیگه هر لحظه باید منتظر زمستون بود. 

گاهی که حول و حوش ساعت 4 بعداز ظهر توی خیابون هستم, بچه مدرسه ای ها رو میبینم که دارن از خیابون رد میشن. یاد ایران میفتم, اونجا حتماً اول مهر برای خودش شور و حال دیگه ای داشته.


امروز, روزیه که میشه از یک سری از جاها مثل موزه و باغ وحش بصورت رایگان دیدن کرد. ما سالهای قبل, باغ وحش و موزه گل و گیاه و یک پارک تاریخی رو رفتیم. امروز هم شاید فقط بخاطر تفریح یکی رو بریم. من اون پارک تاریخی رو خیلی دوست دارم. یه شهر خیلی بزرگه که توی اون, خیابونها و ماشینها و مغازه ها و حتی مردم رو به شکل 100 سال پیش ساختن و در آوردن. آدم یاد قصه های جزیره و پزشک دهکده و اینها میفته. 


سریال walking dead رو داریم نگاه میکنیم. دومین سریالیه که وقتی شروع میکنیم به دیدنش, نمیتونیم ولش کنیم. یعنی از اونهاست که آدم رو کلافه میکنه, نصف شب اینقد خوابمون میاد که داریم از هوش میریم  اما به زور کلمون رو میچرخونیم و به همدیگه یه نگاه میندازیم و میگیم: یه قسمت دیگه هم ببینیم...  سریال hell on wheels  رو هم میبینیم که اون هم به نظر من قشنگه.


دوستان, همه خوب و خوش هستین؟

اگه اومدین اینجا و حالش رو داشتین, برام کامنت بگذارین, حتی اگه شده فقط یه لبخند.

ممنون 

نظرات 2 + ارسال نظر
اﻟﻴﺴﻤﺎ سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 05:06

ﺳﻼﻡ ﺁﺭاﻡ ﺟﺎﻥ. ﺧﻮاﻧﻨﺪﻩ ﺟﺪﻳﺪﻡ, ﻫﻤﻴﻦ ﺗﺎﺯﮔﻲ ﺑﺎ ﻭﺑﺖ ﺁﺷﻧﺎ ﺷﺪﻡ و ﺩاﺷﺘﻢ ﺁﺭﺷﻴﻮﺕ ﺭﻭ ﻣﻴﺨﻮﻧﺪﻡ. ﻟﺬﺕ ﻣﻴﺒﺮﻡ اﺯ ﻧﻮﺷﺘﻨﺖ. ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ.

ﻣﻤﻨﻮﻥ اﻟﻴﺴﻤﺎ ﺟﺎﻥ. ﺧﻴﻠﻲ ﻟﻂﻒ ﺩاﺭﻱ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺘﻮﻥ اﻭﻣﺪ. ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ

[ بدون نام ] شنبه 12 مهر 1393 ساعت 12:48

زیبا بوددد

ممنون. لطف دارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.