سلام

باز هم سلام 

باز من از یه غیبت کبرای دیگه برگشتم.

از اونجا که مدتها بود اینجا ننوشته بودم, عید نوروز و روز زن و مرد و مناسبتهای دیگه رو به دوستان تبریک میگم.

ممنون از دوست خوبی که جویای احوالم شد 


ما خدا رو شکر خوبیم و میگذرونیم.

خبر جدید اینکه دوشنبه هفته دیگه, دفاع داخلی دارم,

توی دانشکده ما, دانشجوی دکترا, دو تا دفاع داره. یکی داخلی (با چند تا از استادهای دانشکده) و یکی خارجی (با چند تا استاد خارج از دانشکده).جدیداً این قانون اومده. یعنی قبلاً فقط یک دفاع بود.

خلاصه..... بالاخره دارم جلسه اول دفاع رو میرم اگه خدا بخواد.

بسیار بسیار هم میترسم و آرزوم اینه که این یکی خوب پیش بره که بتونم برم سراغ دفاع خارجی. یعنی میشه خدایا؟

برام دعا کنید.


امسال, برعکس هر سال, هیچ ذوقی برای سریعتر فرارسیدن تابستون ندارم و اصلاً هم از اینکه قراره فردا صبح باز برف بیاد ناراحت که نیستم هیچ, خوشحال هم هستم. تنها چیزی که میخوام, تموم شدن این درسه.


تموم میشه. میدونم. دیر یا زود. فقط امیدوارم بتونم از 4-5 سال عمرم که گذاشتم روی این درس, دفاع کنم و با نتیجه خوبی بیام بیرون. یعنی میشه؟؟؟؟ 


خوب و خوش باشین 



نظرات 3 + ارسال نظر
اندیشه جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 05:00

سلام خانوم چه عجب
ایشالا با موفقیت این دوره رو به پایان می رسونی
ما هم دو تا دفاع داریم. حتما موفق می شی

خدا کنه اندیشه جان. ایشالا که شما هم موفق باشی.
اِ پس شما هم دو تا دفاع دارین؟ ایشالا که دوتاش به خوبی و خوشی میگذره.

فقط من! یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 20:36 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام آرام جون!
حتما موفق میشی چون خیلی زحمت کشیدی ... خبرش رو برامون بذار .

ممنون هیدرا جون
حتماً. ایشالا دوشنبه میام خبر میدم (اگه خبر خوبی داشته باشم ).

محسن شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41 http://after23.blogsky.com/

ایشاللا به حق ابلفض موفق بشی. به کور چشم دشمن و بدخواه و مدخواه.

مرسی
بدخواه مدخواه که احتمالاً ندارم. آخه بدخواه مدخواه معمولاً اونهایی دارن که کار مهمی دارن میکنن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.