دعا

دوستان, توی این ماه, برای من هم دعا کنین, 

اگه زحمتی نیست, برای مادربزرگم هم که امسال فوت کردن, یک حمد و سوره بخونین.

خیلی خیلی ممنون 

نظرات 3 + ارسال نظر
aghaye khone دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 19:53 http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

منزل جدید مبارک. به سلامتی
راستی برای اون پستتون که فیلمها رو معرفی کرده بودین یه کامنت نشوته بودم که هیچوقت نرسید. دوست دارم اینجا دوباره بنویسمش:
مبارکه موهای نو.

بازی جولی تو این فیلم changeling به نظر من متفاوت‌ترین بازی عمرش بود... حتی متفاوت‌تر از دختر از هم گسیخته. شاید واسه این بود که حس یه مادر رو واقعاً داشت.

کی-‌پکس یکی از بهترین فیلمهایی هست که تو عمرم دیدم. عاشق بازی اسپیسی تو این فیلمم. خودتون هم میدونین که من پایان‌های دوگانه و اینکه تصمیم‌گیری به عهده‌ی مخاطب باشه رو دوست دارم!

از فیلم آینه‌ها هم اصلاً‌ خوشم نیومد. اما حتی قسمت دومش رو هم دیدم که از اولی افتضاح‌تر بود!!

فیلم روح رو خیلی سال پیش دیدم. یادم نیست چند سال پیش. فیلم لطیف و جالبی بود. از تیپ پسرونه دمی مور اما خوشم نمیومد!

تا حالا گفتم این کاری که چند تا فیلم رو معرفی میکنین رو خیلی دوست دارم؟ کلی یادآوری و خاطره‌سازیه. ممنون.

امیدوارم تنهایی‌تون هم زود تموم شه.

ممنون.

وای من اینقدر شرمنده شدم که دوستان, توی وبلاگ قبلی, برام کامنت نوشته بودن و پاک شد...ممنون که دوباره نوشتین.

خواهش میکنم. چه خوب که شما هم نظرتون رو در مورد اون فیلمها میگین. من زیاد از سینما سر درنمیارم و اینجوری اطلاعاتم بیشتر میشه :)

به زودی تنهایی تموم میشه :)

فقط من! دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 13:14 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

خدا رحمتشون کنه ...
دعا کردن ، خیر خواستن از یه قدرت بی رقیبه که باعث پیوند ما با خودش میشه... از این جت خیلی مطلوبه ... یه وسیله است یه بهانه !
نشون دهنده ی ضمیر خیرخواه و بی حسادت ، و سخاوتمند یه انسان هم هست!

ممنون :)

محسن یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:37 http://after23.blogsky.com/

بلاگ اسکای یکی از بهترین سرویس دهندگان وبلاگ است. همین جا بنشینید و تکان نخورید.
***
من دعا نمی کنم. نه این ماه که هر ماه دیگری
ولی باور دارم به این که اگر از پس امروز فردایی باشد کسانی امثال من و شما به بهشت می رویم.
خیالتان از بابت مادر بزرگتان هم تخت باشد.
غمی نیست.

در مورد دعا, میدونم چی میگین و با همه حرفهاتون هم کاملاً موافقم. یه جورایی به دعا به این دید نگاه میکنم که مثلاً به یاد هم باشیم, یا برای هم آرزوهای خوب داشته باشیم, یا انرژی مثبت بفرستیم و ... :)
---
اِ شما هم بلاگ اسکایی هستین :) تا الان که کلی کیف کردم, اما کاش میشد تو جواب کامنت هم از اون صورتکها گذاشت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.