فیلم

devil 2010

sinister 2012

ferquency 2000


اینها فیلمهای جدیدی هستن که دیدیم. 


devil داستان 5-6 نفره که توی یه آسانسور گیر میفتن و ظاهراً یکی از اونها شیطانه.


sinister داستان یک نویسنده است که برای نوشتن یه داستان جدید, با خانواده اش به منزلی نقل مکان میکنه که قتل مرموزی توش اتفاق افتاده. این نویسنده شروع به تحقیق در مورد قتل میکنه و کم کم خودش و خانوادش درگیر ماجرا میشن.


frequency در مورد پسر (حدوداً 30 ساله) ای هست که پلیسه. یکبار که با گیرنده/فرستنده رادیوییش کار میکنه, بصورت اتفاقی میتونه با پدرش در بیست و خورده ای سال پیش ارتباط برقرار کنه. اون و پدرش (که سالها پیش مرده) میتونن با کمک هم اتفاقاتی رو در آینده تغییر بدن.


اولی یک کم خشنه, دومی یک کم ترسناکه. من سومی رو بیشتر از بقیه دوست داشتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آواز پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 19:03 http://radepayezendegi.persianblog.ir

che film haye hayajani didi aram :D
migam ye chandta film light be man moarefi kon
rasty mitooni komak koni too che siti mitoonam rahat film bebinam ??
to chetor mibini??

ما از یکی از بچه ها میگیریم.
یکی میگفت بیشتر فیلمها و سریالها توی این سایت هست: http://www.movie4k.to/ البته شما که آمریکایین, احتمالاً باید سایتهای بیشتری برای فیلم آنلاین دیدن در اختیارتون باشه.
فیلم لایت؟ چه ژانری؟ (مثلاً انگار من خیلی از فیلم سررشته دارم )
فعلاً پیشنهاد میکنم اینها رو اگه ندیدی ببینی:
The Pursuit of Happyness
fracture
seven pounds
changeling
ترسناک اگه دوست داری ring رو ببین (ring1 و ring2)

فقط من! چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 20:08 http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

چند روز پیش داشتم آرشیو لپ تاپ رو مرتب میکردم و موزیکاش رو طبقه بندی میکردم که با یه مورد نا آشنا برخورد کردم وقتی روش کلیک کردم دیدم قسمت سوم یه فیلم مورد علاقه امه که من دانلودش کرده بودم و یادم رفته بود نگاهش کنم ... مال سه سال پیش بود !!
قیافم حتما دیدنی بوده !!
همه کارامو گذاشتم کنار و بعد مدتها با لذت یه فیلم رو نگاه کردم :))

ایول, خیلی کیف داره. هم اینکه کلی دوست داشتی فیلم رو, هم اینکه بعد از مدتها پیداش کردی. خیلی خوبه

aghaye khone چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 19:40 http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

خب من هیچکدوم از این فیلمها رو ندیدم!

هیچکدوم خیلی قشنگ نبودن. یعنی من که از هیچکدوم خیلی خوشم نیومد و پیشنهاد نمیکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.