فیلم

primal fear: در مورد پسری بود که متهم میشه که یک کشیش رو کشته. داستان در مورد اکتشافاتِ وکیل این پسر و دادگاههایی هست که برگذار میشه و حقیقتِ نسبتاً پیچیده ای هست که پشت این قضیه است. اگه یک کلمه بیشتر بگم, فیلم لو میره.


insidious: در مورد خانواده ای هست که روحِ پسرشون, جسمش رو ترک کرده و رفته یه جایی به نام "the further" گم شده. حالا ارواح سرگردان قصد دارند که وارد جسمش بشن و جسمش رو مال خودشون کنن. این خونواده دارن تلاش میکنن به روح پسرشون کمک کنن که پیدا بشه و برگرده.


identity: در یک شب شدیداً بارانی, 10 نفر به یک متل پناه میارن که شب رو اونجا بگذرونن. چون متل کوچکی هم هست, زود با هم آشنا میشن. بعد, یکی یکی شروع میکنن به قتل برسن. افراد باقیمونده همش دارن بررسی میکنن که بفهمن کی میتونه قاتل باشه. 


من اول از همه فیلم primal fear رو دوست داشتم و بعدش هم identity رو. توی هر دوشون هم آخر فیلم یه جورایی سورپرایز میشین. این دو تا فیلم, جزء اونهایی هستند که اگه بخوام به کسی پیشنهاد فیلم بکنم , این دو فیلم رو (مخصوصاً اولی) رو هم پیشنهاد میکنم. 


دست مهربون درد نکنه که میگرده برای این سلیقه کج و کوله من که فقط درام و میستری دوست دارم, توی دوره ای که فکر کنم تعداد فیلمهای اکشن و ساینس فیکشن از همه بیشتره, فیلم پیدا میکنه. 



نظرات 1 + ارسال نظر
aghaye khone جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 19:55 http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

جدی علاقه به این ژانر دارین؟ من اصلاً اینطور فکر نمیکردم...
identity رو حدود یکسال و نیم پیش دیدم. در حقیقت زیاد از این داستان قدیمی که یه عده میرن و یه جایی و یکی یکی کشته میشن خوشم نمیاد ولی قبول دارم که توش غافلگیری هم داشت و به جا ضربه میزد به بیننده.
primal fear رو هنوز ندیدم و بناست که ببینم. به نظر میاد چیز جالبی باشه.

از وسطی هم بی اطلاعم.

خوب به درام و میستری علاقه دارم. ترجیح میدم داستان واقعی باشه تا تخیلی.
البته خیلی وقته که یک فیلمی که واقعاً واقعاً به دلم بشینه ندیده ام. اینها رو هم دوست داشتم, اما نه خیلی زیاد. البته من که مثل شما خوب تحلیل نمیکنم. تحلیلم فقط درجهء علاقه ام به یه فیلمه
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.