32 سال

هر کی میگه چند سالته؟ میگم 30 سال. دیروز داشتم فکر میکردم واقعاً چند سالمه؟؟؟

بعد یهو متوجه شدم اِاِاِاِاِاِاِاِ ........................... دی امسال, یعنی همین 2-3 ماه دیگه, میشه 32 سالم 

یعنی 11680 روز. یعنی من تا حالا حدود 11680 بار صبحانه خوردم, 3900 بار حمام رفته ام, 23360 بار موهامو شونه کردم, حالا اگه بخوام بگم چند بار نفس کشیدم که دیگه واویلا. خسته نباشم واقعاً  


البته خوب سن واقعیم که همون 20 هست. من مثل بعضی خانمها در مورد سنم دروغ نمیگم که الکی بگم 14 سالمه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
اندیشه جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 01:08

سلام
دقیقامثل من که همچنان 27 سالمه درحالیکه دو روز پیش وارد آخرین سال دهه سوم زندگیم شدم. انگار توی 27 سالگیم موندم، متوقف شدم.
امروز با وبت آشنا شدم و یه مروری روی پستا داشتم، از آشنایی با شما خوشبختم خانوم
چطور می تونم به وب قبلیت دسترسی داشته باشم؟

پس با تاخیر تولدت مبارک باشه
ممنون که خوندی وبلاگم رو.
وبلاگ قبلیم اینجاست: http://bahare2mehraban.blogfa.com/

ضدهوایی پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:54 http://unausgewogen.blogsky.com/

اگه 32سالته چرا اینجوری مینویسی؟

آقا یا خانم ضدهوایی,
اول سلام.
دوم از آشناییتون خوشبختم.
سوم مگه چجوری مینویسم؟
چهارم 32 ساله ها چجوری مینویسن؟
پنجم: چون اینجا اینترنته و من هم میتونم هر جوری که میخوام بنویسم.
مثل شما ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.